4 תשובות
אני באותו מצב של סיטואציה כמוך אני שואלת את חברים שלי ואותי המון את השאלה הזאתי ואין לי דרך לעזור לך כי אני בעצמי שואלת אותה. סורי
אנונימית
מאמין שכן פשוט בעוד די הרבה שנים
מבין ומזדהה לגמרי.
נא אני לא נואשת לזה אבל רוצה שתהיה לי יום אחד. כרגע אני קצת מתגברת על מישהי שחשבתי שזאת הייתה היא אבל זה לא היה נכון ובכל מקרה אני לא צריכה להסתמך על בן אדם בשביל להרגיש טוב ובשביל לחיות אם כל הכבוד
באותו הנושא: