13 תשובות
לעצור אותה
לברוח
בעיה שלה
שואל השאלה:
אבל היא החברה היחידה שלי ואני לא רוצה להתרחק ממנה
אבל היא החברה היחידה שלי ואני לא רוצה להתרחק ממנה
אנונימית
אז אל תתרחקי ממנה
תישארי חברה שלה.
תישארי חברה שלה.
אנונימית
מה את יכולה לעשות ??
תעשי מה שאת יכולה לעשות מה שאת רוצה
תעשי מה שאת יכולה לעשות מה שאת רוצה
כלום ילדי סנטר זה חמוד
מה הבעיה עם ילדי סנטר?
מה- מה הבעיה בילדי סנטר?
שואל השאלה:
):
):
אנונימית
לתת לה לעשות מה שעושה לה טוב.
אנונימית
זה באמת קשוח את יכולה לנסות להוריד אותה מזה אבל אם את לא מצליחה אין לך הרבה מה לעשות בהצלחה
להגיד לה שהיא לוזרית