6 תשובות
שואל השאלה:
^ אני ככ מזדהה תודה 3>
:)
אנונימית
את צריכה באמת להשקיע רק אל תפתחי יותר מדי ציפיות, זה מה קרה לי מאז הממוצע מאה שלי פותחו לי חרדות בחינה, אני תמיד לחוצה, בוכה ממש ממבחנים ואני לא שולטת בזה, המצב רוח שלי ממש מת , כנל לשמחת חיים שלי שזה במצב שאני מזיקה לבריאות שלי. תלמדי, תשקיעי, דמייני את עצמך מצליחה וכמה זה עושה אותך מאושרת ואת ההורים שלך, תלמדי למבחנים גם אם אין כוח,תהיי יותר מסודרת ואסטטית , תקני ציוד חדש וזה כבר ישפר את המצב רוח שלך
אנונימית
תזכור שציון זה בסופו של דבר רק ציון זה לא מגדיר אותך ואם תשקיע תגיע למטרה שלך
לרצות את זנ באמת! לסדר את הזמנים ואת סדר העדיפויות..לדעת לקבל עזרה ממורים פרטיים אפילו רק בהתחלה במקומות שקצת קשה..לא להשוות לאחרים אלא לעתמך
אנונימית
תלמדי הרבה זמן לפני מבחנים משהו כמו חמישה ימים ולא לא יוצא אז שלושה יצים אבל לא פחות,שאת מסיימת ללמוד למבחן תני למישהו את החומר שיבחן אותך וישאל אותך משם שאלות וככה תדעי על מה לחזור,איל שאת חוזרת הביתה לעשות שיעורים ואם משהו לא ברור לשאול את המורה תמיד בלי להתבייש