35 תשובות
מה? רציני?
לא,חברה אמיתית לא תנטוש קשר של 7 שנים ותשפוט אותך בגלל מה שאתה אוכל.
חבר טוב שלי מערבב בשר וחלב וזה לא מפריע לי
תנסה לשחרר עכשיו ועוד תקופה לפתוח את זה.
עכשיו היא לא תקשיב
לא. היא באמת לא שווה את זה, אם היא הייתה מוכנה לזרוק חברות של מלא שנים לפח בגלל משהו אידאולוגי אז היא לא שווה את זה
מה למה באמצ עזוב אם היא מצאה את הסיבה הזאת רק כדי לנתק קשר לא שווה
אנונימית
אם על זה אז היא חברה שלא באמת שם בשבילך
לא, היא לא שווה אותך
מה שבטוח אל תלחם עליה, זה לא אמור בכלל להיות עיניינה מה אתה אוכל
אם על זה היא ככה הורסת קשר של 7 שנים..
אתה באמת חושב שזה שווה שתילחם עליה אחרי שהיא זרקה הכל כאילו כלום?
גם אני לא אם היא לא מכבדת את הדרך שלך ועוד מנתקת קשר בגלל שטות כזאת אז ביי
לא, חברה היא לא, לא הייתה ולא תמשיך להיות.
תתרחק ממנה, כדאי.
מאוד טפשי לנתק על זה קשר כזה ארוך. היא לא שווה אותך.
אם היא מנתקת איתך קשר בגלל פאקינג מה שאתה מכניס לפה מי שבבעיה פה זאת היא שהיא ככה מוותרת בכזו קלות על חברות של שבע שנים
שחרר ממנה
אבל אתם לא יכולים להאשים אותה אתם מנתחים אותה בלי לשמוע את הצד שלה.
ואני לא מצדיקה בכלל לא אבל קחו את זה באיזי חברים(:
אולי היא מפחדת שזה ישפיע עליה
אם היא ניתקה קשר על משהו סתמי כמו זה היא לא שווה את זה
וואו חד משמעית לא. מבינה שקשה בעיקר שהייתם בקשר 7 שנים אבל וואו, אם בגלל זה היא מנתקת היא לא שווה את זה. זה אי כבוד כלפיך.
היא בן אדם כל כך עצוב בטח..
אז היא לא הייתה אף פעם ידידה שלך .. צר לי
איזה מטומטמת ממש אבל ממש לא להילחם היא סתומה
עזוב
פאק מה ? היא לא שווה את זה ..
עזוב
אם על זה היא ניתקה קשר, טוב שהיא הלכה
זה רק מראה שהיא לא מכבדת אותך ועל שטות כזאת לנתק קשר זה טיפשי
לא לאכול כשר זה לא ביג דיל, חבל שיש אנשים שזה מפריע להם
זה גם לא אמור להיות עניינה בכלל
ליטרלי אוכל שכל אחד יאכל מה שבא לו למה זה מפריע ככ לאנשים
אני לא מאמין שזה באמת קרה...
היא אחת המסכנות מה היא נכנסת לך לצלחת
אנונימי
אם על זה היא מנתקת עזוב
כשתתנצל תעשי לה שיחה על זה
שתמות בשקט, מה אתה צריך ידידה כזאת?
סתם מגעילה, אם זה מה שמשנה לה ועל פי השטות הזאת היא עושה סלקציה לחברים שלה, היא צריכה לקבל סטירה שתסתובב לה את הפרצוף 200 פעמים
אם הייתם זוג אז זה לגיטימי
לדעתי פשוט תשחרר קצת מזה ותנסה לדבר איתה על זה ולשאול למה היא עושה את זה.
אם שווה להילחם עלייה את זה אתה תחליט. לא יודעת בני כמה אתם ואם אתם אנשים בוגרים פשוט תחליט אתה אם היא הייתה ידידה טובה באמת בשבילך.

כאילו אם זה נראה כמו מעשה מוזר בשבילה, משהו שהיא לא הייתה עושה אז אולי מישהו אמר לה משהו בנושא כזה. אם זה משהו שהיא החליטה לדעתי כן כדאי לדבר על זה אבל אולי באמת יותר מאוחר.
פשוט שבוע תחייה עם זה ותראה אם אתה חושב שבכלל שווה לך להמשיך את הידידות הזאת ואם היה בה משהו טוב.
הכל בסדר תגיד תודה שהיא הלכה
עם חברה כזאת מי צריך אויבים?
היא בחרה לנתק איתך קשר בגלל דבר כזה, זה אומר שלא ההית חשוב לה מספיק..
אתה לא צריך כאלה "חברים" בחיים
ידידה חכמה.
לא צריך לשמור על קשר עם כופרים
ממליץ לך לחזור בתשובה על מעשיך ואז תחזרו לקשר.
לא חברה אמיתית
שבע שנים היא זרקה לפח רק בגלל הדבר הזה? איכס, היא לא שווה אותך
זוועה תנתק קשר, כמו שאתה תנתק איתה קשר כי היא שומרת שבת לדוגמא כל אחד שיעשה כאהבה חפצו ויכבד את הצד השני,ועם זה לא קורה יום טוב