4 תשובות
גם לי
וואי כן. השיטה שלי זה לקצר את השאלה, ואז לעבור לתגיות, זה נטען ואז אני חוזרת ושמה את השאלה המלאה וזה מסתדר
שואל השאלה:
גם אני עושה ככה
גם אני עושה ככה
אנונימי
גם לי
באותו הנושא: