10 תשובות
אני לא ממש השתנתי (:
יש ויש אבל אני למשל השתנתי יחסית חחח
אני מאוד השתנתי חח למזלי (:
הייתי בלונדיני:|
אבל את זה יש לרוב האנשים... אני שם לב לשינוים אצלי,
אני בעצמי לא מזהה אותי..
אבל את זה יש לרוב האנשים... אני שם לב לשינוים אצלי,
אני בעצמי לא מזהה אותי..
שואל השאלה:
גם אני הייתי בלונדינית והיו לי בקבוקים בשיער ועיניים יותר בהירות וכן השתניתי:o
גם אני הייתי בלונדינית והיו לי בקבוקים בשיער ועיניים יותר בהירות וכן השתניתי:o
אנונימית
ממש השתנתי חחח חבל דווקא הייתי חמודה:<
היו תלתלים ונשארו תלתלים 3:
אה נ. ב
מי זאת הכוסית ואיפה הביקני?!?!
מי זאת הכוסית ואיפה הביקני?!?!
אני קצת דומה לעצמי
כן.. חוץ מזה שהייתי שטנית והיו לי עיניים כחולות ותלתלים עד גיל 7... אבל בצורת פנים ובהכול מאוד דומה:)
באותו הנושא: