10 תשובות
אני לא ממש השתנתי (:
יש ויש אבל אני למשל השתנתי יחסית חחח
אני מאוד השתנתי חח למזלי (:
הייתי בלונדיני:|

אבל את זה יש לרוב האנשים... אני שם לב לשינוים אצלי,
אני בעצמי לא מזהה אותי..
שואל השאלה:
גם אני הייתי בלונדינית והיו לי בקבוקים בשיער ועיניים יותר בהירות וכן השתניתי:o
אנונימית
ממש השתנתי חחח חבל דווקא הייתי חמודה:<
היו תלתלים ונשארו תלתלים 3:
אה נ. ב
מי זאת הכוסית ואיפה הביקני?!?!
אני קצת דומה לעצמי
כן.. חוץ מזה שהייתי שטנית והיו לי עיניים כחולות ותלתלים עד גיל 7... אבל בצורת פנים ובהכול מאוד דומה:)