8 תשובות
זה כנראה יהרוס אותו...
צביעה תמיד בסופו של דבר פוגעת בשיער לא משנה מה תעשי.
השאלה אם זה שווה את זה מבחינתך.
השאלה אם זה שווה את זה מבחינתך.
כןכן זה מהמם
אל תצבעי
אם את לא מחמצנת לא אמוא להרוס
בכל מקרה שיער גודל
בכל מקרה שיער גודל
שואל השאלה:
אולי אני אעשה משהו קטן? פסים זה יפה?
אולי אני אעשה משהו קטן? פסים זה יפה?
אנונימית
זה יהרוס אותו וחבל
את יכולה אז לעשות עם ספריי מהסופר פארם כזה פעם פעמיים ואז לחשוב אפ באלך שזה יהיה לך ככה כל הזמן או שאולי תתחרטי ואז לא תרצי
באותו הנושא: