התחברות הרשמה

מי פה בשבט ברק ? (בצופים)

14 בינואר 2022, 23:32
צופיםתנועות נוערפעילויותתנועת נוער    
4 תשובות
הייתי בראשונים
א
אני בסדר, העולם דפוק (בן)
שואל השאלה:
פסדר אני שואלת על ברק
הייטרית
אני
אנונימית
שואל השאלה:
באמת?
הייטרית
באותו הנושא:
גילו בשבט בצופים שלי חולי קורונה
בשבט הצופים 120 חניכים. 80 אחוז מהחניכים יצאו לטיול
התגלתה חולה בשבט בצופים שלי המשך למטה
מה אתם חושבים על זה שרוצים לסגור מעל ל80 שבטי צופים בכל הארץ? ומי הלך למחאות?
יש שבט צופים בעיר צפת?
יש למישהו רעיון מה אפשר לעשות בפעולת טו בשבט בצופים?
איזה שבט צופים הכי שווה שאתם מכירים?
אנשים שנמצאים בשבטי צופים שהיו קטנים והפכו לגדולים כנסו
אם אני בשבט בצופים אני יכולה לעבור לאחד אחר?
מה דעתכם על השם "סער" לשבט בצופים?
יש לידי הופעה עכשיו (ליד הבניין שלי כי אני גרה ליד שבט צופים גדול)