5 תשובות
אני אספר על מה שהולך אצלי בבית ספר.
כל כיתה מחולקת ל2 קבוצות- שכל קבוצת תלמידים היא למעשה מגמה שונה
נגיד הכיתה שלי, י2, מורכבת ממגמת ביוטכנולוגיה ומגמת טכ"ם.
אבל יש כיתות ייחודיות, כמו כיתת השוחרים- שהיא למעשה מורכבת ממגמה אחת, מגמת אלקטרוניקה
כל פעם שיש את שעות הלימוד של המגמה, הכיתה מתחלקת ל2 הקבוצות, וכל קבוצת תלמידים הולכת למגמה שלה
כל כיתה מחולקת ל2 קבוצות- שכל קבוצת תלמידים היא למעשה מגמה שונה
נגיד הכיתה שלי, י2, מורכבת ממגמת ביוטכנולוגיה ומגמת טכ"ם.
אבל יש כיתות ייחודיות, כמו כיתת השוחרים- שהיא למעשה מורכבת ממגמה אחת, מגמת אלקטרוניקה
כל פעם שיש את שעות הלימוד של המגמה, הכיתה מתחלקת ל2 הקבוצות, וכל קבוצת תלמידים הולכת למגמה שלה
אנונימית
אצלנו לא, יש כיתות נפרדות למגמות(חדרים), כל פעם שמתחיל שיעור הכיתה מתפצלת וכל מגמה הולכת לחדר שלה
הכיתות הן אותן כיתות בכל שאר השיעורים
פשוט כשיש שיעור של מגמות כל אחד משתבץ בכיתה בהתאם למגמה שהוא נמצא בה
פשוט כשיש שיעור של מגמות כל אחד משתבץ בכיתה בהתאם למגמה שהוא נמצא בה
שילוב של המגמות, נגיד שלוש מגמות שחצי מהילדים בהן בכיתה אחת וחצי בעוד כיתה
זה תלוי בבית ספר, בכל בית ספר זה שונה.
בכל אופן אצלי זה סתם חולק רנדומלי ופשוט כשיש מגמות כל אחד הולך לכיתה שהמגמה שם מלומדת.
בכל אופן אצלי זה סתם חולק רנדומלי ופשוט כשיש מגמות כל אחד הולך לכיתה שהמגמה שם מלומדת.
באותו הנושא: