15 תשובות
אמ כלום
מה יש לחשוב? בכללי אני לא משתמש כל כך באינסטגרם אבל מה זה משנה מה יש לה בביו?
לא מעניין
ציונית מידי, מי מספיק גהה במדינה ככה?
שום דבר מיוחד
פשוט שהיא גרה בישראל
שואל השאלה:
למה חופרת
אנונימית
כנראה שתוקעת תציונות בכל מקום ורעשנית וכל וויכוח בכיתה היא ימנית קיצונית שאומרת מוות לערבים שכל החיים שלה מבוססים על זה
כן אני שפטתי עכשיו על בסיס דגל ישראל בביו פשוט יש לי מלא כאלו בכיתה
אני נשמע מה זה שמאלני אגב אני ציוני
שואל השאלה:
זה פשוט לא ככה אבל אממ אוקיי מה שתגיד
אנונימית
שהיא גרה בארצות הברית בטח.
שהיא גרה בישראל
שהיא מתגאה במדינה שלה?
כלום
ישמצב שהייתי חושבת קצת שהיא ערסית או משהו
אבל כנראה לא הייתי מייחסת לזה חשיבות או חושבת על זה בכללי באמת
אנונימית