9 תשובות
כן
לא , עדיין ממשיכים גרכיל
כן אבל הבית ספר עדיין עובד
יש לי 10 חולים בכיתה, אבל בלי קשר לזה לא הלכתי איזה חודש בגלל שכל הזמן היה בידוד חדש
אני הולכת, הלימודים ממשיכים למרות שכל השכבה שלי חולה, אתמול היינו 7 ילדים בכיתה ועדיין למדנו
אני חיובית אז אני במילא לא אלך
שואל השאלה:
אני מתכוונת כייאלו יש בית ספר אבל אתם פשוט לא באים כי לא רוצים להידבק
אנונימית
כן. welcome to the club.