8 תשובות
זה מסוכן אבל זה אחלה מציאת חברים
רובלוקס זה לא מסוכן
האנשים שפגשתי באינטרנט הרבה יותר טובים מהאנשים שפגשתי במציאות.
זה תלוי
אחרי שיחות וידאו וריפליי וכל זה אפשר להבין שלא מדובר באיזה פדןפיל
במידה ונפגשים במקום ציבורי בשעות היום, וכן סומכים על הבן אדם אז זה לא עד כדי כך מסוכן.
כמובן שיש סיכון אבל זו אופציה להכיר חברים
סומכים, תאמיני לי כשתכירי אנשים אינטרנטים תביני כמה מדהים זה, פשוט צריך להזהר.
וכשנפגשים לבוא עם מישהו לא ללכת לבד אף פעם.
אני נפגשתי עם מלא חברות אינטרנטיות, פשוט הלכתי עם חברות
יש לי ידיד כבר יותר משנתיים, הוא גר בwv ואנחנו מדברים באנגלית, אני סומכת עליו בגלל שאנחנו תמיד מדברים בשיחות ווידיאו והוא תמיד שולח הודעות קוליות