7 תשובות
לא שידוע לי
למזלנו לא אבל עדיין יש כאלה ממש גרועים
שואל השאלה:
תודה
כן יש. על אמא של חברה עשו
אנונימית
לא כאלו יש עדיין מחלקות וכאלה פסיכאטריים לא נרא לי עושים את זה אולי רק במקרים מסוימים א ל המחלקות האלה ממש גרועצ וצריכות להשתפר הצוות שם על הפנים