6 תשובות
בני כמה אתם?
אנונימית
שואל השאלה:
16 ו17
אנונימי
אם יש לה חבר אל תתערב בזה רק אם היא תפרד. מצטערת משבילך
אולי היא ניפרדה מהחבר שלה ..
עצה שלי אנשיפ זה דבר מבלבל תמשיך הלאה
אם היא תהיה בקטע היא תעשה משהו

ידיד שלי בי וחשבנו שמישהו בקטע שלו כנראה שלא
היו די דברים שנראו לנו כאילו כן אבל זה לא הוביל לשום מקום

כרגע תמשיך כרגיל תראה לאן זה הולך
דעתי בנושא.
לך תדבר איתה , אולי היא צריכה מישהו לדבר איתו או מישהו שיקשיב לה. אולי היא עוברת תקופה חשוכה , תראה לה שאתה שם בשבילה. זה לא בהכרח שהיא נפרדה מחבר שלה.
אם היא ככה התנהגה וחיבקה אותך מלא פעמים ועמוק. כנראה שחבר שלה לא שם לב למה שהיא עוברת.
תראה לה שאתה כן שם לב ואתה מוכן לעבור יחד איתה את התקופות החשוכות.
וזה ממש לא בגידה , אתה ההפך תעזור לה. למצב הנפשי שלה.