6 תשובות
זה נשמע שאת אולי לוקחת ביסים גדולים מדי / האוכל חם מדי או קר מדי וזה צורב ושורט לך את הוושט. תשימי לב גם ליציבה שלך כשאת אוכלת
אנונימית
שואל השאלה:
לא לא זה לא בושט אני יודעת איך זה מרגיש
אולי זה קשור לזה שיש לי איוושה בלב והפרעות קצב קצת
אנונימית
לא זה לא קשור
זה הוושט הוושט עוברת ליד הריאות והלב אז מה שאת מרגישה בוושט זה מקרין לאזור הלב אבל זה לא הלב
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי תודה ולגבי השני יש לך מושג?
אנונימית
יש לי בקע סרעפתי וזה לעיתים מרגיש ככה
אנונימית
גם לי זה קורה זה ממש מעצבןן