20 תשובות
תיכננתי לא לישון
שואל השאלה:
איזה לא זורמים... אנשים עם שעות שינה דפוקות שכמותכם.
אנונימית
אני!!!
שואל השאלה:
סבבה אני אלך לישון לבד לא צריך יאללה
אנונימית
שואל השאלה:
תהנו לקום בצהריים
אנונימית
אני רוצה ללכת לישון מצד שני אני רעבה
אנונימית
לילה טוב לך
חחח יש לי שעון ל 6. חחח חהחהחה
שינה זה לחלשים מי שמחזיק מעצמו ערפד הוא החזק!
שואל השאלה:
ג'וווו את הבן אדם השפוי היחידדד
אנונימית
איזה צהריים יש לי שעת אפס
שואל השאלה:
לילה טוב לכולם לי לא יהיה שקיות שחורות מתחת לעיניים ולכם יהיה
אנונימית
^^^אז תביאי לי פרח חח
שואלת השאלה אני אוהבת אותך נתת לי מוטיבציה ללכת לישוןן תודהה
מסכימה עם פטריק
סגדו לפטריק
אבל אני חיבת לישון חש לי מחר מבחן אבל אני מזה לא לוקחת את זה ברצינות כי זה בזום
וואו אני אהיה גאה אם אני אלך לישון
היי, מהשעה 5 וחצי
אני מתכנן ללכת לישון ב9
לישון זה לחלשי אופי
ללכת לישון בשלוש !! למרות ששלוש שעות אחריי זה צריך לקום
אנונימית