התחברות
הרשמה
צריכה לקום בשמונה,מה אומרים ללכת לשון?
16 בינואר 2022, 04:24
עייפות
שינה
קימה בבוקר
4 תשובות
יס
א
אני באמת מגניבה
כן כדאי
T
That's right
כן זה יחסית הרבה
)
);)
כן
D
Dr Sheldon Cooper
באותו הנושא:
אני צריכה לקום בשמונה, ללכת לישון או שלא?
אני צריכה לקום בשמונה ללכת לישון?????
אני צריכה לקום בשמונה, ללכת לישון או לא?
ללכת לישון עכשיו? אני צריכה לקום מחר בשמונה
אני צריכה לקום מחר בשמונה כדאי ללכת לישון?
ללכת לישון או להשאר ערה? צריכה לקום בשמונה
מחר יש לי בית ספר בשמונה זאת אומרת שאני צריכה לקום בשבע, ללכת לישון עכשיו?
אני צריכה לקום בשמונה בבוקר, ללכת לישון עכשיו או עוד חצי שעה - שעה?
אני צריכה לקום בשמונה, שווה ללכת לישון עכשיו?
ללכת לישון אם אני צריכה לקום בשמונה?
צריכה לקום בשמונה ללכת לישום?