6 תשובות
בהצלחה:)
אני חושבת שהיא תסכים
מקסימום אם תכשלי תעשי מועד ב זה לא כזה נורא
ממש בהצלחה אם יש לכם גול אז זה אחלה אתר ללמוד ממנו אם לא אז זה באמת קשה בהצלחה אבלל ולשאלה נראלי שהיא תסכים אם לא פשוט תחרשי ממש אין פתרון אחר :(
שואל השאלה:
לא עושים מועד ב לבוחן
אנונימית
תגידי לה מה באמת קרה ומה את חושבת ונקווה שהיא תהיה הגיונית ותסכים לדחות לך
אם לא אין מה לעשות אלא לשבת ללמוד ולגשת למבחן:/
ואם צריך עזרה אני פה:)
אתם עושים בגרות חורף או קיץ?
שיהיה בהצלחה;)
שואל השאלה:
אני עושה קיץ
תודה לכולם
אנונימית