31 תשובות
הקישור לא עובד... אבל אני עוד מעט רושמת לך שירים מושלמים
מה הסיגנון שלך במוזיקה?
בובלה לא
אנונימית
מה הבעיה לשים קישור נורמלי די
יש לי שם מלא שירים שזה בול הסגנון
אה אופס סורי
כבוד, עד שירד, טרמינל לומינלט, אופרת סבון, הסיפור על האיש הירוק, נרקומנים, גניבה, היי ליזה, הבלדה על פגום, מים שקטים חלק א', עוד סיגריה, סחורה פגומה, ילד מדהים, שיר ליעל 34, נסיכה, שיר על הים, האביב הנצחי, נטלי, תלוי על הצלב, עוד ארון אחד, יומו של עכבר, דמיון חופשי, הבחורה עם החתולים, אציטון, פרח נתתי לנורית, דיסקו קלאב, טמבל, קקטוס (של מרסדס), שער 6, האמת, שתיקה, נמס בגשם, אל תתפשטי לי, סקס
ונראלי שלחתי לך כבר את הקישור לפלייליסט אבל שוב כי למה לא
ונראלי שלחתי לך כבר את הקישור לפלייליסט אבל שוב כי למה לא
קישורים מצורפים:
^^בובלה לא זה השם של השיר נו
אנונימית
חצוף לקחת ממני את קצת אהבה לא תזיק
קיצר קח את הפלייליסט שלי, מניחה שתאהב חלק מהשירים
קיצר קח את הפלייליסט שלי, מניחה שתאהב חלק מהשירים
שואל השאלה:
https://open.spotify.com/playlist/3gpqf1owukbiqq9ebq3g9g?si=qm-llkxnse6-xzv78mazeq&utm_source=copy-link
אולי זה יעבוד...
חחח לא ידעתי שהוא שלך
זה ממש מרשים
חשבתי שהוא של אלון עדר
https://open.spotify.com/playlist/3gpqf1owukbiqq9ebq3g9g?si=qm-llkxnse6-xzv78mazeq&utm_source=copy-link
אולי זה יעבוד...
חחח לא ידעתי שהוא שלך
זה ממש מרשים
חשבתי שהוא של אלון עדר
הוא שלי הוא שלי
אוף אין לי כוח לשאלות האלו השירים שלי טובים מידי אבל אוף איף אוטךכךאךך
אוקיי אני אפנק בשיר
come and get your love
come and get your love
שואל השאלה:
אשמע
אבל זה רק ישראלי הפלייליסט הזה...
אשמע
אבל זה רק ישראלי הפלייליסט הזה...
^עכשיו שמתי לב שכתבת את זה, אני לא יכול למחוק את התגובה אז זה הדבר השני הכי טוב לעשות לול
אה אוקיי נו אז תגיד
חתול מפלצת
היא לא דומה
מי אוהב אותך יותר ממני
אינך יכולה
יש בי אהבה אריק איינשטין
היא ככ יפה
גולית
את יפה שייגעצ
זהות מרסדס בנד
אני שוב מתאהב גידי גוב
ותשמע עוד מלא שירים של שייגעצ ותיכנס גם לאלבומים של מרסדס בנד
חתול מפלצת
היא לא דומה
מי אוהב אותך יותר ממני
אינך יכולה
יש בי אהבה אריק איינשטין
היא ככ יפה
גולית
את יפה שייגעצ
זהות מרסדס בנד
אני שוב מתאהב גידי גוב
ותשמע עוד מלא שירים של שייגעצ ותיכנס גם לאלבומים של מרסדס בנד
טמבל של ארכדי מושש
kpoop דיי להפיץ את הגנטיקה שלך
שואל השאלה:
kpoop זה טוב
חבל אחי חבל
אני עושה רק עברית כרגע
לינוינוי
תאמת שכל מה שאמרת כרגע לצערי לא עובר
סורי
זה צריך להיות הרבה יותר עוצמתי ושהמילים יהיו כתובות יותר מעניין
kpoop זה טוב
חבל אחי חבל
אני עושה רק עברית כרגע
לינוינוי
תאמת שכל מה שאמרת כרגע לצערי לא עובר
סורי
זה צריך להיות הרבה יותר עוצמתי ושהמילים יהיו כתובות יותר מעניין
בכללי אלבומים ישראלים שהם מאסטרפיס
תביאו בירות- מרסדס בנד
רדיו בלה בלה- החברים של נטשה
אנשים עומדים בשורה- כנסיית השכל
שירי חג ומועד ונופל- מאיר אריאל
שדים- איפה הילד
אביב גפן ה-3
המכתב- אביב גפן
דרכים- שלמה ארצי
מציאות נפרדת, פורטה- היהודים
הכבש השישה עשר
האיש שראה הכל- רוקפור
אין כניסה לפילים, גג- הגירפות
תביאו בירות- מרסדס בנד
רדיו בלה בלה- החברים של נטשה
אנשים עומדים בשורה- כנסיית השכל
שירי חג ומועד ונופל- מאיר אריאל
שדים- איפה הילד
אביב גפן ה-3
המכתב- אביב גפן
דרכים- שלמה ארצי
מציאות נפרדת, פורטה- היהודים
הכבש השישה עשר
האיש שראה הכל- רוקפור
אין כניסה לפילים, גג- הגירפות
שואל השאלה:
יש שם הרבה יפים
אבל תאמת שרוק ישראלי קיצ'י אני לא אוהב
אבל בהחלט רוב באלבומים שם יפהפיים
יש שם הרבה יפים
אבל תאמת שרוק ישראלי קיצ'י אני לא אוהב
אבל בהחלט רוב באלבומים שם יפהפיים
תביאו בירות ושדים אוח
יפה הלבנה,מחר של אביתר בנאי,לשוב הביתה
שואל השאלה:
שיר בשם מחר לאביתר בנאי?
שיר בשם מחר לאביתר בנאי?
שואל השאלה:
הכוונה לעד מחר?
הכוונה לעד מחר?
faded, alone, heading home, ghost, aurora, outsiders, lily, end of time, ok, man on the moon, unity, diamond heart, all falls down, darkside, on my way.
ויש עוד...
ויש עוד...
אם אתה רוצה רמה ממש ממש גבוהה אז faded זה הדבר המושלם בשבילך.
unity, fake a smile גם מאוד טובים...
unity, fake a smile גם מאוד טובים...
שואל השאלה:
ישראלי
ישראלי
אוי.
אז אלוף העולם או משהו...
אז אלוף העולם או משהו...
שואל השאלה:
או משהו...
או משהו...
כן הכוונה לעד מחר ברחה לי המילה חחח
באותו הנושא: