4 תשובות
זה נשמע דוחה, אבל תיקח כפפות ותוציא את זה מהפח._.
זה סיסמאת מערכת, תשאל את מי שהמחשב שלו מה הססמא.
שואל השאלה:
זרקתי את העטיפה כנארה שמה היה הקוד מה אני עושה?
זרקתי את העטיפה כנארה שמה היה הקוד מה אני עושה?
אתה צריך להקיש קוד שקיבלת יחד עם ההתקן. קיבלת?
באותו הנושא: