8 תשובות
זה לא
לא נורא הכל טוב
פשוט זה מותאם יותר ליד
פשוט זה מותאם יותר ליד
אין הרבה בעיה
זה פועל על אותו עיקרון
זה פועל על אותו עיקרון
ממש לא נורא, ידיים זה חלק מהגוף..
אנונימית
הכל טוב חח
התקלחתי כמה פעמים עם שמפו כי לא היה סבון גוף/:
אנונימית
^התקלחתי עם מסיכת שיער, ניצחתי
אנונימית
חחח
אנונימית
באותו הנושא: