9 תשובות
לב!!!
מי שמערב שכל באהבה נשאר לבד
כמובן להפעיל שיקול דעת מינימלי אבל הלב הוא הרב חובל.
גם ללב וגם לשכל
לב
בבחירת בן הזוג עבדי עם השכל. משם תני ללב להוביל. בחירה של בן זוג בעזרת הלב בלבד כאשר שניכם מגיעים ממקומות שונים ואת מבינה שזה לא כל כך מתאים עלולה להסתיים בהמשך בצורה שתהיה קשה לשניכם
להקשיב ללב זה אומר להיפגע בקרוב.
לכי עם השכל, תהיי עם מי שכן יעשה הכל בשבילך.
אל תהיי עם בן אדם שלא ישים עלייך זין.
תקשיבי
הייתי במקום שבו לא אהבתי את בן הזוג שלי בקטע הזה וזה נגמר שהוא נפגע קשה כי הוא כן היה
אל תצאי עם מי שאין לך רגשות אליו בכלל גם אם הוא מקסים
ובטח לא עם מי שיכול להיות רעיל עבורך גם כשיש רגשות
בגלל זה הצעתי את האופציה שתחשבי טוב כי מי שהכי טוב לך יכול להיות גם אף אחד מהם
את תפגשי עוד בנים בחיים
אולי לבחור הבא יהיה אחלה אופי שיתאים וגם יהיה לך יותר רגשות אליו כשתכירו יותר
לשכל. את יכולה לאהוב בן אדם, אבל זה לא אומר בהכרח שהוא טוב בשבילך.
ללב יפוק
איזשהו החכם הרואה את הנולד
לקחת בחשבון את הקושי ולאן בסופו של דבר רוב הסיכויים שהוא יוביל
ולא כדאי לצאת עם מישהו שאין רגשות אליו בכוח
זה יכול להיות גם אף אחד מהם
תחשבי על זה טוב