9 תשובות
אממ אוקיי
זה טוב או רע?
כאילו את בסדר עם זה או שאת לא רוצב את זה לא הבנתי
אם זה בסדר מבחינתך אז שמחה בשבילך, אם לא אהבת את זה תדברי איתו (:
שואל השאלה:
אהה שכחתי לשאול, מה לעשות עכשיו? לשלוח הודעה ?
אנונימית
אוקיי
את לוקחת את זה כטוב או רע
תדברי איתו על זה
תלוי איך את מרגישה עם זה