5 תשובות
לדעתי רק הסרט של לוגאן וולברין מעולה
אחלה ממש, יקום אנדרייטד.
זה אחלה, אני בעיקר אהבתי את הסרטים של דדפול
זה ממש טוב
זה מדהים