15 תשובות
או להשאיר על seen
או לסנן
4, תשלחי לה פשוט סמיילי מחייך
אנונימי
1 תסמוך עליי בתור בחורה אומרת לך
שואל השאלה:
^עוד כמה זמן להיכנס?
אנונימית
לא להיכנס עוד
שואל השאלה:
הקטע שהיא מסננת אותי מלא.. לרוב לוקח לה הרבה זמן לענות לי..
שיט אני עכשיו מסננת אותה

אבל אני באמת לא יודעת מה לעשות
רוב האנשים כאן אומרים לי לעשות את אפשרות 2
אבל יש כאלה שאומרים דברים אחרים..
מה אתם אומרים?
אנונימית
תעשי מה שמרגיש לך הכי טוב שתהיי את
תשלח לב
אנונימית
פשוט תעשי לה סמיילי מחייך כדי לא להראות מסננת
שואל השאלה:
טוב עברה שעה נראלי אני פשוט אכנס להודעה ואשאיר על seen
זה או זה או להשאיר לייק
פשוט אני לא רוצה לצאת מתלהבת מדי
אנונימית