12 תשובות
אני מאוהבת בשיר ובפסטיגל הזהה
יצא לך מושלם יא מוכשרר
שמעתי קצת, לא הכל, אבל וואוו
זה מדהים
אתה שר
אנונימית
השיר פתיחה של פסטיגל פנטזיה זה שיר הפסטיגל האהוב עליי וואו, אני זוכרת מילה מילה . בכללי פסטיגל פנטזיה זה הפסטיבל האהוב עלי.
אהבתי את הכוונה וזה מגניב שיהיה לזה גרסה שונה כזאת, גם האיכות טובה.
אבל זה מרגיש לי שזה פשוט חזר על אותם תווים שוב ושוב בלי גיוון כלכך. למרות שאמרת שזה ניסיוני אז אני מניחה שמכאן יש רק לאן להשתפר אבל אתה בכיוון טוב ^-^
אנונימית, מי ששר זה רן דנקר. הזמר המקורי של השיר.
שואל השאלה:
בתור יליד שנת 2002 המוקדמת מאוד, שרפתי הרבה מאוד שנים בצפייה בפסטיגלים מאותה התקופה, 3 האהובים עליי הם פסטיגל גיבורי העל [2005], פסטיגל פנטזיה [2006] ופסטיגל על הזמן [2007], שלהם אוציא במקודם או במאוחר קאבר מלא, תצפו לזה בעתיד.

רן דנקר הענק שר את השיר, תודה על התגובות שלכם.
angel fire, מה היה חסר לך בגרסא הזו? יש את החלק שלא הקלטתי שהוא ה lead בחלק שהpower chords מתחילים, כשרן דנקר מתחיל לשיר.
מ17-31 ומ32-44 (השניות) המוזיקה שהתנגנה חזרה על עצמה בסטטיות כזאת אז פחות נהנתי, כאילו גם בשיר המקורי זה ככה אבל בשיר המקורי גם יש את הרעשים של האפקטים(נגיד ההוצאה של החרב או שיובל המבולבל יוצא מהבקבוק) אז זה עושה עוד כזאת גיוון של "מנגינה"
וגם, באתר הקול של רן קצת יותר חלש מאשר המוזיקה אז זה גם משהו שהפריע לי
בכללי כן יש פוטנציאל אז זה מצויין.
שואל השאלה:
האפקטים, את נשמעת להוטה עליהם ואני כן מבין את הסיבה, כמה אהבנו אותם בתור ילדים ועד היום, אני לעולם לא אבין אנשים שמתביישים בעבודה שהם ילדותיים [ילדותיים בצורה בריאה כמובן].

[עריכה]:
האפקטים לא נמצאים בטראק מהסיבה שהbacking track הוא הטראק באיכות גבוהה יותר.
הדברים יסתדרו בעתיד ואנסה להפיק את הקאברים בצורה הכי נעימה לאוזניים שאוכל.
הא הם ממש חלשים אז אם הם שמה, לדעתי במקרה הזה אז עדיף להגביר גם את הקול של רן וגם את הקול של האפקטים שגם הם יהיו תקפים(אבל מצד שני גם לא לכבות לגבי את המאטל כי אז זה יהיה פחות ייחודי כמו שזה אמור להיות)
האפקטים מכניסים מרץ ואנדנלין לשירי כאלו של פסטיגל נגיד אז אני מאוד נהנת מהם.
שואל השאלה:
את צודקת, הם לא היו נמצאים בכלל, אני טעיתי ושכחתי מזה לרגע.
ערכתי את התשובה ואת תביני את הכוונה.

אם תחפשי ביוטיוב את השיר, את תמצאי שני גרסאות, אחד עם קליפ, והשני בלי, השני נשמע טוב יותר, הראשון פחות, אך עם האפקטים והסאונדים שתיארת, שאותם אני אוציא מהטראק.
נשמע מצויין, מה שען הייתי מוסיפה יותר כלי בס.
תופים וכאלה.
שיתן יותר עומק לעיבוד.
אחלה לגמרי סך הכל.