20 תשובות
הרבה
כןן
שואל השאלה:
וואי הרגשתי רע שסיננתי
אנונימית
כן
לא תמיד. אם אני משאיר פרטים איפשהו ואני יודע שאמורים לחזור אליי אני עונה. אבל בדרך כלל כן אני מסנן
אני בכלל לכ עונה לטלפון
כן בדרך כלל גם מספירים כן מזוהים
להפך אני עונה כי מעניין אותי מי זה
כן אני מסננת מלאא
כן
וואלה לא מעניין מי מתקשר
תמיד
כן, אף פעם לא עונה למספר שאני לא מכירה
כן אני מסננת מלא (לא רק חסומים)
אני מסננת ואז אם יש לי כוח מתקשרת שוב ושואלת מי זה