9 תשובות
כן צפיתי. פעם היה יותר איכותי
מי לא צפה בה? הסדרה הכי טובה שהייתה
גם אני ממש אהבתי לראות אותה
מ2018 היא הדרדרה
הנוסטלגיה אמאלה
של פעם היה הרבה יותר אכותי (חייבת לציין)
ברור
כןן וגם היה כל כמה פרקים משהו עם שני אנשים עם אותו שם אחד בן ואחת בת שעבדו יחד איך אהבתיי את זה

נזכרתי אלי ואלי
שואל השאלה:
השיר שלהם קליט
אנונימי
איזו סדרה זאת? הקישור לא עובד אצלי