10 תשובות
כואב לך כי החזה גדול?
שואל השאלה:
לאנונימית הראשונה. אני לא יכולה לחכות שזה יפסיק לכאוב כי זה ככה כבר שבועיים וזה לא יפסיק בקרוב וכל תזוזה זה ממש כואב לי
אנונימית
שואל השאלה:
^^ כאבי גדילה. הוא עדיין גודל
אנונימית
תקני פשוט חזיה מידה מעל ותסגרי על הסגירה הכי קטנה וככה זה ישמש אותך לעוד זמן
ללכת למישהי מיוחדת שמודדת את החזה ומתאימה את החזיות במיוחד
^ דבר כזה עולה מאות שקלים...
אנונימית
לכי למקום מיוחד של זה
תחכי שזה יפסיק לכאוב
אנונימית
ממליצה לך לקנות חזיית ספורט, למצוא את החזיה המושלמת זה כמו לנסות לזכות בלוטו... חזיית ספורט תביא לך את ההחזקה שאת צריכה וגם לא יהיה לך ברזלים שם שיכולים להוסיף לכאב ולאי נוחות
^ יודעת בתור אחת עם חזה גדול אבל זה חשוב אחרת הם היו מגעילים ויפלו לה ובמיוחד אם כואב לה כדי לה להשקיע פעם אחת בלדעת תמידה הנכונה לפחות ולהזמין מאמזון או משהו
באותו הנושא: