18 תשובות
^
כנל בהתחלה מאוד אהבתי את מאמאמו בלאקפינק וביטיאס אבל סתם כזה בלי לעשות סטאן
ואז כשיצא butter אמרתי טוב דיי אני חייבת לחקור עליהם.
מפה לשם אני ארמי בלינק ואוהבת מלא מלא להקות
כנל בהתחלה מאוד אהבתי את מאמאמו בלאקפינק וביטיאס אבל סתם כזה בלי לעשות סטאן
ואז כשיצא butter אמרתי טוב דיי אני חייבת לחקור עליהם.
מפה לשם אני ארמי בלינק ואוהבת מלא מלא להקות
וזה ממש כיף ברמה של ממכר אבל זה לא חובהה
שואל השאלה:
מסכימה בקשר למאמאמו אני רואה מלא סרטונים שלהן והופעות ומקשיבה לשירים
אבל אני מתכוונת לזה שאני לא עכשיו מתחילה להשלים דברים ולראות כל סרטון אפשרי.
מסכימה בקשר למאמאמו אני רואה מלא סרטונים שלהן והופעות ומקשיבה לשירים
אבל אני מתכוונת לזה שאני לא עכשיו מתחילה להשלים דברים ולראות כל סרטון אפשרי.
אנונימית
לשואלת השאלה הכל טוב זה בסדרר כל אחד יעשה מה שטוב לו
כן אני גם ככה
את האמת שפעם הייתי ממש סטאן של הרבה להקות אבל היום אני רק שומעת שירים כי קשה לי להכנס אליהם
את האמת שפעם הייתי ממש סטאן של הרבה להקות אבל היום אני רק שומעת שירים כי קשה לי להכנס אליהם
אני עושה סטאן עכשיו קצת הפסקתי עם זה..אבל יש מלא להקות שאני שומעת את השירים שלהם כי אני אוהבת ולא התחלתי להכיר ולבדוק עכשיו על כל ממבר וממבר
אני
אני סטאן של כמה להקות קייפןפ ומן הסתם יש להקות שאני מקשיבה למוזיקה שלהם אבל אני לא סטאן שלהן
שואל השאלה:
לא חושבת שזה קשור ל"כוח" או משהו, אם יש להקה שאני חורשת עלייה כנראה זה בגלל שאני אוהבת את השירים
אבל אני לא מכריחה את עצמי
לא חושבת שזה קשור ל"כוח" או משהו, אם יש להקה שאני חורשת עלייה כנראה זה בגלל שאני אוהבת את השירים
אבל אני לא מכריחה את עצמי
אנונימית
זה ממש ההגדרה שלי, עשיתי סטאן ללהקה אחת ומאז פשוט אין לי כוח לעשות לעוד להקות, שאפו למולטיסטאנס אני בקושי יכולה לעמוד בקצב של עדכונים של להקה אחת, בכל מקרה אני פשוט מקשיבה לשירים של להקות אחרות ויודעת שמות ברוב המקרים
וואי כן בדיוק אני מסכימה איתך, אני מכירה מישהי שתמיד אומרת "תביאו להקות שאני אעשה עליהן סטאן" או "יואו אין לי כוח זה קשה לעשות סטאן ללהקה הזאתי" כאילו את לא אמורה לעשות סטאן בגלל שאת רוצה או אוהבת את השירים/להקה? לא מבינה את זה. גם בכללי שעשיתי סטאן ללהקה זה לא היה בכוונה או משהו פשוט אהבתי את השירים והתחלתי לראות סרטונים מצחיקים ומפה לשם עשיתי סטאן, אז אני מניחה שמה שאמרתי למעלה לא כזה מדויק, כאילו כן אין לי כוח לעשות סטאן אבל אם אני יאהב להקה אז אני אעשה סטאן בלי שאני עשים לב לול חפרתי
^מסכימה
שואל השאלה:
כן כן זה מה שאני מתכוונת אליו. זה נראה לי מוזר להכריח את עצמך לראות כל סרטון של להקה כדי להיחשב מעריץ
כן כן זה מה שאני מתכוונת אליו. זה נראה לי מוזר להכריח את עצמך לראות כל סרטון של להקה כדי להיחשב מעריץ
אנונימית
ההורים שלכם אחים?
אנונימי
^^ צודקת
אם זה לא מרצון וסתם רואים בשביל הטייטל "סטאן", אין באמת סיבה
אם זה לא מרצון וסתם רואים בשביל הטייטל "סטאן", אין באמת סיבה
אני!
אנונימית
כן..עשיתי סטאן למישהי אחת וזה ממש מספיק לי
אני. אני בעיקר אוהב קייפופ בגלל המוזיקה. אני רק יודע להבדיל בין כל הממברים של הלהקות שאני אוהב, וצפיתי בכמה סרטונים מצחיקים שלהם (בעיקר של twice, bts, nct וseventeen)
*אני לא 'לא עושה סטאן כי זה נראה לי מסובך מדי', זה בעיקר כי אין לי כוח לחרוש על להקה מסויימת לכמות זמן מסויימת*
*אני לא 'לא עושה סטאן כי זה נראה לי מסובך מדי', זה בעיקר כי אין לי כוח לחרוש על להקה מסויימת לכמות זמן מסויימת*