6 תשובות
אני יכולה להבין אותך
אני תמיד בוכה מאושר
כן, את רגישה וזה מקסים
כן
שואל השאלה:
איזה יפים הם דיי לא רוצה מתי לי יהיה מישהו כמוהו
זהו מעכשיו אני משנה תאופימשלי לכמוה היא אייקון
וואי אחותי כן, אני נגיד בוכה מכל חלק מרגש בסדרות שאני רואה זה פשוט הזוי, ואני לא אחת שבוכה כאילו אני לא בוכה משום דבר באמת לא זוכרת מתי פעם אחרונה בכיתי זה פשוט לא קורה אבל מסדרות אני בוכה סתם על שטויות קשה לי להבין את הקטע הזה בי
שואל השאלה:
כןכן ואני בכלל שהם מתנשקים