6 תשובות
הסדרה הכי טובה שראיתי נקודה.

נ.ב טים זיק לנצח❤
התחיל ממש טוב קצת הדרדר בהמשך הסיפור נתקע קצת ומאבד מכוח שלו אבל בכללי סדרה מעולה
סדרה טובה ממש אני בסוף עונה 2 וזה ממש מעניין באמת
אנונימית
סדרה מושלמת
ראיתי רק כמה פרקים בודדים אבל היא ממש טובה עד כה
סדרה ממש טובה!!