התחברות
הרשמה
הורדתי משחק ממש ישן (בשביל הנוסטלגיה) וכשאני ניכנסת למישחק הכל טוב ויפה חוץ מהעובדה שזה ניראה כאילו דחפו את מסך המשחק שמאלה, מה לעשות?
30 בינואר 2013, 18:14
משחקי מחשב
משחקים
משחק
תשובה אחת
תנסי לשים את הפלאפון שיעמוד על הצד
אנונימי
באותו הנושא:
רצף תוכניות נוסטלגיות! שכל אחד יכתוב את שלושת התכניות שהיו מבין הכי נוסטלגיות בשבילו!
מה נוסטלגיה בשבילכים? בישבילי נוסטלגיה זה ווינקס ומיקמק!
רגע של נוסטלגיה-איזה משחקי חברה אתם הכי זוכרים שנהנתם לשחק אותם בילדות? (מהגן/מהשכונה)
חחח אני בוכה פה, זוכרים? הנוסטלגיה
מי פה מכיר את המשחק אימבו ושיחק בו? חח רק בשבילי זה נוסטלגיה?
הורדתי תוספות לסימס 4 ורשום שיש אותם וזה לא מראה את זה במשחק אפשר עזרה בבקשה?
הורדתי את המשחק חידונט תעזרו לי - מה אתה עושה לאחר שאתה שוקל את האפשרויות שלפניך?
איך להוריד Pet society *ללא וירוסים*? דחוף אני חייבת את המשחק הזה הוא נוסטלגיה בשבילי
בנים ובנות איזה תוכניות הם ממש נוסטלגיה בשבילכם מדיסני וניקולודיאון? שלי h20, drake and josh, zoey101,victorious
תנו לי שמות של משחקים להורדה, כמו LOL מייפל סטורי, כאלה דברים אבל משחקים ממש ממכרים
אני היחידה פה שהשיר הזה הוא נוסטלגיה בשבילה?