5 תשובות
אמ רוב האנשים בעולם כאלה... אבל בטוח יש משהו שהוא שלך שאת כן מעל הממוצע בו.
קחי את הדברים שאת טובה בהם ואוהבת לעשות ותשקיעי בהם עד שתהפכי למצויינת
אנונימי
תתרכזי במה שאת כן טובה בו, ואל תשווי את עצמך לאח שלך
תקשיבי אף אחד לא יגיד לך שאת לא טובה מספיק !! את מדהימה ואני במצב שלך בדיוק ,
הציונים שלי גרועים רצח יש מקצועות מוסיימים שאני טובה בהם נגיד באנגלית ובמתמטיקה אני גרועה רצח אבל אני לומדת ועושה את זה בשביל עצמי .
הציונים שלי גרועים רצח יש מקצועות מוסיימים שאני טובה בהם נגיד באנגלית ובמתמטיקה אני גרועה רצח אבל אני לומדת ועושה את זה בשביל עצמי .
אנונימית
אני מזדהה כי אחותי תמיד נחשבה ה"גאון" ואני הפחות.
היא קיבלה ממוצע בגרויות 98 וקיבלה תעודת הצטיינות וכל זה, אבל את יודעת מה? לא צריך לעשות השוואות. היא אמנם קיבלה ציונים יותר טובים ממני אבל היא עשתה מגמת ביולוגיה ואומנות ושלוש יחל מתמטיקה, בזמן שאני עושה פיזיקה וסייבר וחמש יחל מתמטיקה, אז אני באמת חושב שכל אחד טוב בדברים שלו.
ואני חושב שאם תשקיעי בדברים שאת טובה ואוהבת את באמת תצליחי, אני הצלחתי לשפר במדעי המחשב מ55 ל96 אז באמת שהכול אפשרי. בהצלחה
היא קיבלה ממוצע בגרויות 98 וקיבלה תעודת הצטיינות וכל זה, אבל את יודעת מה? לא צריך לעשות השוואות. היא אמנם קיבלה ציונים יותר טובים ממני אבל היא עשתה מגמת ביולוגיה ואומנות ושלוש יחל מתמטיקה, בזמן שאני עושה פיזיקה וסייבר וחמש יחל מתמטיקה, אז אני באמת חושב שכל אחד טוב בדברים שלו.
ואני חושב שאם תשקיעי בדברים שאת טובה ואוהבת את באמת תצליחי, אני הצלחתי לשפר במדעי המחשב מ55 ל96 אז באמת שהכול אפשרי. בהצלחה
אנונימי
באותו הנושא: