14 תשובות
גיבור מארוול
הוא הענק הירוק
הוא גיבור. פשוט יש לו התמודדות עם עצמו
הוא גיבור
גיבור כי הוא חלק מהנוקמים
שואל השאלה:
זה מה שבלבל אותי
הוא חלק מהנוקמים אבל הוא לא ככ נראה או מתנהג כמו גיבור??
זה מה שבלבל אותי
הוא חלק מהנוקמים אבל הוא לא ככ נראה או מתנהג כמו גיבור??
אנונימית
גיבור מה קשור רע
לא למדת שלא שופטים בן אדם על פי המראה שלו?
הוא גיבור.
גיבור, בטח.
הוא למד להשתלט עליו
הוא למד להשתלט עליו
הוא גיבור, חלק מהנוקמים
הוא גיבור
הדמות עצמה של הענק קצת בעייתית אבל הוא עדיין גיבור
הדמות עצמה של הענק קצת בעייתית אבל הוא עדיין גיבור
הוא גיבור של מרוול הוא הכי חזק ומגן על כולם
שואל השאלה:
המשכתי את המרתון של מארוול ועכשיו הבנתי
המשכתי את המרתון של מארוול ועכשיו הבנתי
אנונימית
באותו הנושא: