3 תשובות
זה בסדר
בואי אני אגיד לך משהו, אם תתמידי בזה ותמשיכי להשקיע במקצועות של המדע והמתמטיקה את בהחלט יכולה. גם לאט לאט שתגדלי לקראת יב' או אחרי (מתי שתחליטי) תשאפי לעשות פסיכומטרי עם ציון גבוה (מעל 700 לדעתי) כדי להתקבל לרפואה. מאחל לך בהצלחה
זה מושלםם. וזה ממש טוב שאת יודעת מוקדם ככה את יכולה להשקיע יותר
באותו הנושא: