10 תשובות
זה סבבה נראלי
די קצת
אני חושבת שדי הרבה
סבבה כזה
די סבבה, תלוי כמה יש לך במצטבר
שואל השאלה:
ישלי בערך 600
אבל לא הייתי פעיל באינסטה איזה כמה שנים אופס
חזרתי להשתמש בו לפני כמה ימים
אנונימי
קצת אבל אם תעקוב אחרי אחרים הם יחזירו לך