6 תשובות
חחח אם יש לך כוח תכיני שוב אם לא לאף אחד לא באמת משנה
את יכולה להכין חדשה
נ.ב איזה מותק את
תלוי מי החברות
אני אומרת תגווני
נראלי עדיף להכין חדשה
באותו הנושא: