8 תשובות
הפרו מקס הכי טוב
אני עם 12 רגיל והוא מטורף
אנונימית
אני עם ה12 פרו והוא ממש טוב
12 רגיל
את לא צריכה יותר מזה באמת
ופשוט תקני את אחד עם רמת האחסון הכי גבוהה
את לא צריכה יותר מזה באמת
ופשוט תקני את אחד עם רמת האחסון הכי גבוהה
תקני 12 רגיל ממש טוב לי יש אותו
הפרו הכי טוב לפי דעתי
פרו מקס
הרגיל
באותו הנושא: