6 תשובות
קצתת כן. אבל למי אכפת
פדיחה לגמרי, אל תעשי את זה
עדיף שלא להעלות, אבל אם את מעלה, אז פשוט תעשי שיתוף בלי לכתוב "פוסט חדש".
תשתפי בסלי לכתוב כלופ
שואל השאלה:
זה סבבה לעשות שיתוף של הפוסט לסטורי ולשים סתם אימוגי של לב?
זה סבבה לעשות שיתוף של הפוסט לסטורי ולשים סתם אימוגי של לב?
אנונימית
עדיף שלא זה מוציא אותך לא מקצועית
באותו הנושא: