3 תשובות
נראלי את פשוט שכחת כמה הרגעים הרעים היו נוראים איתו, שמעתי שאנשים שהיו מכורים להרואין יכולים לחזור בקלות כי המוח גורם להם לשכוח מהקברים הרעים שזה עשה, מן הסתם זה שונה מאוד אבל זה רעיון נוראי.

^ זה לא כזה פשוט, ולא שווה את הסיכון. יש דברים שמצדיקים לא לתת הזדמנות שנייה
לא, אני גאה בך מאוד שהצלחת להיפרד ממנו ולצאת מזה, אני גם עשיתי אתזה פעם, בטוחה שהיה לך קשה
אל תחזרי אליו, אנשים לא משתנים
לא.
התשובה בשאלה שלך אהובה, קשר רעיל.
זה מה שאת רוצה? לא מאמי זה לא .
אז אל
באותו הנושא: