8 תשובות
להשתמש בקרם פנטן זה טוב
- rizos curls light hold gel זה מעולה (באמת!!) אבל הם לא מוכרים את זה בארץ אז צריך להזמין מאמזון.
-אחרי שאת שמה גל/קרם תתפסי את השיער מלמטה ותכווצי כלפי מעלה כמה פעמים.
-אל תשתמשי בשמפו כל יום. רק מרכך (לפחות ככה. אני עושה אבל יש לי חברות שעושות אחרת) ופעם בשבוע שמפו.
שואל השאלה:
חחחמצחיק שכולם כאן חושבים שאני בת
תודה אנשימים
^חח ממש חשבתי על זה שאולי אתה בן אבל לא היה לי כוח לבדוק
אל תשתמש בקרם של פנטן יש לו ריח של אנטיביוטיקה, תשתמש בקרם של סאקרה או של אלביב
הקרם של פנטן
את יכולה להשתמש בפנטן
הקרם של פנטן