11 תשובות
הגיוני
ממש לא! תתלוננו!
לא הגיוני, אם אני לא טועה אם אחוז מסוים של תלמידים נכשל כולם עושים מבחן חוזר
אם כל הכיתה או אפילו רובה נכשלה חייבים לעשות לכם מבחן חוזר על פי חוק
אבל למה שבאמת לא יעשו מבחן חוזר או משהו אין סיבה שלא, אם כל הכיתה נכשלה כנראה שיש בעיה במורה
לא אם יש יותר מחצי כיתה שנכשלה צריך מבחן חוזר
שואל השאלה:
אתלונן!
היה לנו מבחן חוזר פתע שבכלל לא היה נחשב בתעודה של המחצית!
זה ממש מעצבן אותי
כשבדקתי את האחוזים של משקל התעודה זה היה 100 בלי המבחן החוזר
נשבעת נמאס לי מהמורה הזאת!!!
אתלונן!
היה לנו מבחן חוזר פתע שבכלל לא היה נחשב בתעודה של המחצית!
זה ממש מעצבן אותי
כשבדקתי את האחוזים של משקל התעודה זה היה 100 בלי המבחן החוזר
נשבעת נמאס לי מהמורה הזאת!!!
ממש לא עם רוב הכיתה יש נכשל במבחן חובת המורה לעשות מבחן חוזר עם הוא לא עושה לכו למנהל/ת
לא
באותו הנושא: