8 תשובות
לא ולא
לא בדיוק
הידלקות ממבט ראשון כן
ככה היה עם הבן זוג שלי
לא חוויתי,אבל כן אני מניחה שזה משהו קיים.
בטירונות שלי, הסתכלתי למישהי בעיניים ופשוט הרגשתי מאוהב
לא בדיוק אהבה ממבט ראשון.. יותר הידלקות כזאת אבל אני כן מאמינה באהבה ממבט ראשון..
מאמינה בזה, מן חיבור מיידי מהרגע הראשון, קרה לי בעבר
שואל השאלה:
ואוו מהמם:)
כי לא קיבלתי הזדהות מאף אחד שדיברתי איתו על זה..
זה באמת חיבור מיידי כזה דרך המבט זה מדהים בעיניי נורא מציף לחוות את זה פעם ראשונה כי זה שונה מכל מה שהכרתי
אנונימית
כן ומאמינים בזה והתחושה היא אחלה