5 תשובות
שואל השאלה:
אוף אני לא בנוי נפשית לעוד אחד
ליטרלי למדנו את הנושא היום אני לא חושב שזה בסדר
אנונימי
כע מזדהה
אין מה לעשות..
בהצלחה עם זה
מותר
עקרונית כן