5 תשובות
שואל השאלה:
אוף אני לא בנוי נפשית לעוד אחד
ליטרלי למדנו את הנושא היום אני לא חושב שזה בסדר
אוף אני לא בנוי נפשית לעוד אחד
ליטרלי למדנו את הנושא היום אני לא חושב שזה בסדר
אנונימי
כע מזדהה
אין מה לעשות..
בהצלחה עם זה
אין מה לעשות..
בהצלחה עם זה
מותר
כן
עקרונית כן
באותו הנושא: