5 תשובות
שואל השאלה:
כי יש דברים לעשות
אנונימית
לא רע בכלל
ללכת לרןפא שמבין באנדרמטריוזיס
תחקרי על זה
זו מחלה שיש להרבה נשים ובנות ופשוט לא מדוברת כי העולם נשלט על ידי גברים
אל תשפטי את עצמך זה לא פינוק ולא עצלנות
אם כואב לך אז כואב לך
אל תקטיני את הכאב שלך
אם כואב לך אז כואב לך ומותר לך להיות במיטוש
באמת אנחנו שופטות את עצמנו יותר מידי
תקבלי את זה שכואב לך
ותעשי מה שעושה לך טוב
לי עוזר לשים כרית חימום ולאכול אורז חם
תנסי כל מיני דברים ותגלי מה עושה לך טוב
שואל השאלה:
אבל כואב לי רק ביום הראשון האמת
אנונימית