10 תשובות
לשחרר !
טוב שהוא סינן! לא ידיד אמיתי
טוב שהוא סינן! לא ידיד אמיתי
אל תרגישי רע, אני מניחה שהוא יכתוב לך עוד מעט.. מוזמנת לדבר איתי❤
אוי
שואל השאלה:
אם הוא לא עונה עד מחר לזרוק אותו ?
אם הוא לא עונה עד מחר לזרוק אותו ?
אנונימית
כמה זמן הוא מסנן?
שואל השאלה:
מ2 בצהריים
מ2 בצהריים
אנונימית
שואל השאלה:
אבל הוא בעצם לא ראה את ההודעה אבל מחובר כל הזמן
אבל הוא בעצם לא ראה את ההודעה אבל מחובר כל הזמן
אנונימית
לא נראה לי סביר שהוא סתם מסנן
חבר אמיתי יישאר גם כשקשה ולא יברח..
אם הוא מחובר ולא נכנס לצאט שלך או שהוא בהלם ממה שרשמת לו ולא יודע איך להגיב,או שנמאס לו והוא לא רוצה להתעסק בבעיות של אחרים , עדיף לשחרר ממנו
אם הוא מחובר ולא נכנס לצאט שלך או שהוא בהלם ממה שרשמת לו ולא יודע איך להגיב,או שנמאס לו והוא לא רוצה להתעסק בבעיות של אחרים , עדיף לשחרר ממנו
היי אנונימית יקרה,
קראתי את הפוסט שכתבת ואני שומעת כמה בודדה ומבולבלת את ודאי מרגישה אל מול חוסר התשובה מהידיד שלך. משערת שאת מרגישה חצויה בתחושותייך, מצד אחד את מבקשת שיהיה שם בשבילך ומצד שני אולי חוששת להיות עליו לנטל ומרגישה אשמה על כך. מניחה מדברייך שזה ודאי גורם לך להרגיש כמי שתלויה באויר ומחכה למענה, כזה שאולי יעזור לעשות סדר בבלאגן שאת כנראה מרגישה בפנים.
יקרה, אולי לשתף מישהו נוסף בתחושות יכול לעזור להתמודד עם מה שמציף כרגע.
אני מזמינה אותך אם תרצי לשוחח איתנו בצ'אט של סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) בשיחה אנונימית, אישית וללא שיפוטיות. אחד המתנדבים יהיה שם להקשיב, לתמוך ולנסות לחשוב יחד מה יכול לעזור להתמודד עם המצב הנפשי כרגע.
מחכים לך..
שלך,
מתנדבת סה"ר
קראתי את הפוסט שכתבת ואני שומעת כמה בודדה ומבולבלת את ודאי מרגישה אל מול חוסר התשובה מהידיד שלך. משערת שאת מרגישה חצויה בתחושותייך, מצד אחד את מבקשת שיהיה שם בשבילך ומצד שני אולי חוששת להיות עליו לנטל ומרגישה אשמה על כך. מניחה מדברייך שזה ודאי גורם לך להרגיש כמי שתלויה באויר ומחכה למענה, כזה שאולי יעזור לעשות סדר בבלאגן שאת כנראה מרגישה בפנים.
יקרה, אולי לשתף מישהו נוסף בתחושות יכול לעזור להתמודד עם מה שמציף כרגע.
אני מזמינה אותך אם תרצי לשוחח איתנו בצ'אט של סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) בשיחה אנונימית, אישית וללא שיפוטיות. אחד המתנדבים יהיה שם להקשיב, לתמוך ולנסות לחשוב יחד מה יכול לעזור להתמודד עם המצב הנפשי כרגע.
מחכים לך..
שלך,
מתנדבת סה"ר