7 תשובות
שווה מאיזו בחינה?
כל אחד יסתכל על זה אחרת.
זה תלוי בלא מעט דברים,
למשל.. במה תרצי לעסוק בעתיד
שואל השאלה:
^ זהו ש.. אין לי מושג
אני אגיד לכם את האמת, אני רק בכיתה ח, אני ארצה שנה הבאה להתנדב במדא, אבל אני גם מציירת הרבה וכותבת וקוראת המון, אז אני לא יודעת בדיוק מה לעשות לגבי העתיד שלי
אנונימית
אם את ממש אוהבת את המגמה והמגמה הזאתי ממש מעניינת אותך אז לכי על זה
אני רק אומרת לך שזה מלא חומר ואת תצטרכי לשבת מלא זמן כדי לשבת וללמוד לזה
בתיכון שלי זה למטומטמים כמו גיאוגרפיה
KMP
אני שם ואני מאוד ממליץ, מגמה מעניינת מאוד אבל קצת קשה, זה מפתח חשיבה ברמה גבוהה לדעתי, ואצלנו בבית ספר לפחות אין צורך בציון גבוה במתמטיקה (אני שלוש יחל ואני במגמה)
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה לכם
אנונימית
אצלנו היו בתכלס תנאי קבלה אבל לא ממש התייחסו אליהם
תבדקי עם השכבות מעלייך שעברו את זה ותשאלי אם באמת מייחסים לזה חשיבות
אני מניחה שאם הרבה ירצו אז יקחו את אלה שהכי טובים בשאר המקצועות המדעיים, אצלנו מתמטיקה לא היה פקטור אבל ביקשו ציון גבוה בביולוגיה שלומדים כיתתי עד כיתה ט/י

ביולוגיה זה אחד המקצועות המעניינים, צריך ליפול על מורה שמלמד מעניין. למזלי נפלתי על אחת כזאת
כיף ללמוד ביולוגיה כי זה מתקשר ממש לחיים שלנו וזה הרבה ידע כללי גם שכיף לדעת

בסופו של דבר זה נטו מה שמעניין אותך

אני סופר ממליצה אני חולה על ביולוגיה