4 תשובות
בדר"כ בעיה הורמונלית או חוסר בשלות הורמונלית זה מסתדר עם הזמן.
שואל השאלה:
תודה. ויש לזה סיבה כלשהי?
תודה. ויש לזה סיבה כלשהי?
אנונימית
בגיל הזה זה הגיוני, ואם הוא לא סדיר אז בכלל.
כן, בגיל ההתבגרות המחזור לא סדיר ולכן הוא יכול להופיע פעמיים באותו חודש או לא להופיע בכלל במשך כמה חודשים. אין לך סיבה לדאגה.
באותו הנושא: