8 תשובות
שואל השאלה:
מחוסנים נדבקים ומדביקים בדיוק כמו מי שלא
אנונימי
אני מאוד מקווה שיבטלו
זה חוק כ"כ מפגר שגורם לכ"כ הרבה מחלוקות ומריבוץ
חושב שהתו הירוק מיותר אבל בספק שהם באמת יבטלו אותו לגמרי ...
מחוסנים נדבקים פחות מלא מחוסנים והם גם נדבקים בצורה פחות גרועה במחלה.
אפשר להוכיח את זה לפי כמות החולים המחוסנים מול הלא מחוסנים. אחסוך לך את החיפוש - יותר אנשים לא מחוסנים חולים.

בזמן האחרון הייתה עלייה בכמות החולים שכן מחוסנים בגלל כל מיני מוטציות שנוצרו (דרך אגב למוטציות יש הרבה יותר סיכוי להיווצר כשיש הרבה לא מחוסנים..)
בכל זאת עדיין הסיכוי גבוה יותר לחלות אם אתם לא מחוסנים.
התו הירוק מיותר לגמרי, אומרת בתור מחוסנת 3 פעמים.
שואל השאלה:
למה לא צריך לבטל????
אנונימי
מקווה שכן כי זה הגיע למצב שאין דרך לברוח מהקורונה
כן, אבל לא צריך לבטל בעייני